Presentation - Groenlicht

maandag 18 april 2011
Titel
The Curiosity Shop

Wat is het?
A Neverending Rabbit Hole

Algemene doel
Door verschillende vormen van nieuwsgierigheid te kunnen creëren hoop ik de spelers tot een tocht te leiden dat o.a. het gevoel van ontdekking geeft.

De rol van de "speler" is een zelf onderzoekende rol.

Voorbeeld van hoe ik nieuwsgierigheid ga toepassen.

Algemene methode
Om de algemene doel te kunnen uitvoeren wilde ik het gebruik maken van middelen die mensen al dagelijks gebruiken of om zich heen hebben.

Hoe ik dit in zowel fysieke vorm als in digitaal vorm ga doen.

Er zijn 3 versies van het concept:
Afstudeer Project
Wat ik nu ga doen is een condens versie maken van wat ik de komende (2) jaar wil gaan uitvoeren. Hierin laat ik het begin fase zien maar da ik ze wel weer los.

Na afstuderen
Wat de komende jaar ik wil doen is een op bouw maken van een netwerk dat vervolgens de spelers los laat in de echte wereld. Maar die nog wel de mogelijkheid heeft om te groeien naar de grote droom. Vervolgens een winkel openen om de start te maken. Misschien is niet alles dat ik verkoop direct gelinkt met de netwerk.

De grote droom
Wat ik de komende 10 jaar wil maken is een oneindige netwerk vermengt met de realiteit om te exploreren. Het groeit en veranderd. Meer in de richting van Noptron, op naar de volgende uitdaging. Een winkel die producten verkoopt die je naar de netwerk leid.

POST TO BE CONTINUED ...

0 reacties:

Een reactie posten